Barcelona-fan

Dagen har jag ägnat åt att i princip inte göra så mycket. Har bara tagit det lugnt och väntat in tiden för att hämta mamma. Det är just detta som är så skönt med fyra veckors semester, att man har tid till att inte göra någonting alls också utan att få dåligt samvete. Idag var ju inte vädret det bästa men solen skymtade faktiskt lite då-och-då så när jag åkte för att hämta mamma så cabbade jag ner. Men självklart använde jag scarfen som jag och L fyndade i måndags eftersom min halsont inte vill ge med sig.

Mamma och jag tog en snabbtur till Backaplan och hittade bland annat ett påslakanset till min lillebror (den yngsta, jag har tre yngre) Och jag kan inte säga annat än att han blev överlycklig! Han kramade nästan ihjäl mamma och mig. Så glad blev han. Lillebror är nämligen ett riktigt Barcelona-fan och älskar det laget mer än något annat. Så han och jag stylade till hans sovrum och det blev jättesnyggt. Visar en bild med dålig kvalité eftersom den är tagen med min iPhone!

Vilket lag hejjar ni på?



Lillebror + Barca

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-18 @ 23:08:22
Postat av: Mikaela

Vad coolt!! kul att han blev så glad. Själv är jag inget fotbollsfan men min sambo är helt frälst i Roma.

2010-08-18 @ 23:09:41
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0