Bullfest

Sådär, nu är jag äntligen klar med allt matfixande och bakande. Jag älskar verkligen att baka. Tycker det är så roligt och ännu bättre är det när jag har en man som gillar't ännu mer. Hur härligt är det inte när de bara skiner upp för att kanelbullarna smakar helt ljuvligt. Sådant gör mig riktigt glad och helt klart värt alla svettiga timmar i köket. Vi hann även med en snabbvisit hos P och C. De har precis fått dit staketet runt poolen. Blev riktigt snyggt. J ska upp dit på söndag och hjälpa dem att måla!

Jag lägger upp en bild på mina egna kanelbullar eftersom den nedanför var googlad. Synd att ni inte kan känna den ljuvliga doften hemma...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack så mycket!!! OJ vad goda bullar det där ser ut att vara... ;)

2010-08-13 @ 09:05:24
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0