Dagar att se fram emot

Även fast jag älskar hösten så kan det ibland bli lite deppigt och långdraget men då gäller det att ha saker att se fram emot. Så dessa är hållpunkter som kommer göra min h öst lite roligare;

September:
  • En vän fyller 30 och hennes lilla tös kommer till världen.
  • Ladies Night i Karlstad den 18:e.
Oktober:
  • Min svägerska fyller år.
  • Mamma fyller år.
  • J och jag firar fyra underbara år tillsammans den 15 oktober.
November
  • J fyller 32 år.
December
  • Lussefika hos oss som vi har gjort till en mysig tradition.
  • Jul och nyår så klart!


Och vem vet, det kan ju faktiskt bli en härlig resa till en storstad någon gång under dessa månader? För två år sedan överraskade jag J med en resa till Paris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0