Höjdrädd?

Igår tog jag min bil och åkte hem till Göteborg. Det gick bra att köra men jag märker att jag förlitar mig väldigt mycket på J när vi är ute och åker. Och igår fick jag ju klara mig. Det var ganska jobbigt när jag insåg att jag skulle åka över den hemska bron (vi brukar alltid ta E6:an via Uddevalla annars). Men det gick bra men de andra bilisterna måste ha sett skräcken i mina ögon. Haha! Men nu är jag här i alla fall. Jag träffade underbara L igår och vi satt en lång stund och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag önskar bara att vi bodde närmare varandra så vi kunde träffas oftare. Jag skulle nog behöva det i alla fall! Det känns väldigt bra att vara hemma. Men jag saknar min J. Det är nog "nyttigt" för oss att vara ifrån varandra i några dagar, även fast det kanske blir lite jobbigt. Jag hade ju lämnat en liten lapppå köksbordet som han läste när han kom hem och det gjorde nog honom lite glad!

Just nu så jobbar mamma, ska hämta henne vid klockan tre. Kanske tar en tur på stan då!

Kramar från ett regnigt Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0