Inte en helt perfekt morgon

Jag tror inte att jag hade kunnat få ett sämre uppvaknade än vad jag fick imorse. Dels hade jag drömt helt sjuka drömmar hela natten. Bland annat att J hade varit ute och gjort lite dumma saker och sen en massa annat konstigt tjafs. Och när jag vaknade upp helt kallsvettig och inser att jag fortfarande inte är frisk och att halsen fortfarande gör ont så blev jag ännu mera deppig. Jag vet, jag är kanske lite barnslig. Men ibland har man dåliga morgonar och idag var det en sådan för mig. Och sen att jag fick ställa in dejten med L idag gjorde inte saken bättre. Men jag har faktiskt ingen ork. Hoppas jag mår bättre framåt eftermiddagen. Ska göra som J brukar säga till mig "hopp in i duschen och se hur du mår sen" Han är så klok min man!

Ungefär så känner jag, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0