Jag är tillbaka!

Ciao alla :)
Som ni antagligen märkt så har jag tagit en kort bloggpaus på drygt en vecka. Men jag har ju faktiskt inte varit hemma. Men nu är jag i alla fall tillbaka... Lite piggare, lite gladare och lite brunare :)
Idag påbörjades min andra semestervecka. Och första veckan kunde inte starta bättre <3 Får se om jag lägger upp lite bilder sen. Dagen hittills har i alla fall inneburit en massa tvätt av kläder och när det var klart tog vi en tur med bilen. Till bland annat KIL! Inte mycket att se där inte, haha! Just nu bakar jag bröd. Det blir en brödsort som svärmor brukar baka. Jättegott. Lägger upp bild och recept senare för de som är intresserade. Annars i kväll blir det lugnt för vår del. Ska laga lite italienskt måste hålla det uppe nu :)
Bjuder på en random-bild bara. Tråkigt med inlägg utan bilder tycker jag! Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: emelie

lägg in lite bilder :) vill se eran resa!

2010-08-10 @ 09:54:23
URL: http://emmmelien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0