Snipp snapp slut så var...

Nu är jag inne på min sista semestervecka. Jag kan ju säga att jag tycker att det har gått sjukt fort hela sommaren och det känns som om att tiden har sprungit ifrån mig. Jag har l ite av den känslan att jag inte hunnit njuta av sommaren till hundra procent. Kan bero på att jag jobbade väldigt mycket veckorna innan jag gick på semester plus att det var ju faktiskt också under den tiden då vädret var som finast. Men under dessa fyra veckor som jag inte har varit på avdelningen så har jag ändå fått vila ut ordentligt och det känner jag är viktigast. Det största plusset med denna semester måste ändå vara min resa till Italien. Jag har Italien-feber och vill dit igen, igen och igen (jag har ju varit där tidigare men när jag var yngre) Allt är liksom bättre med Italien! Sen har jag även hunnit med att vara hos mamma i en vecka. Det var också helt underbart, världens bästa mamma!

Så jag ska göra så att jag ska fortsätta att njuta den sista delen av min lediga tid. Ska även lägga upp allt som är bra med hösten-lista i bloggen snart. Ikväll eller imorgon kommer den! Håll utkik!
Kram på er!

Solnedgång i Italien <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Visst är den klänningen underbar?? Älskar den, Den skulle jag vilja ha.

Låter som du har haft en underbar semester..:) Italienbilder tack !! :)

2010-08-25 @ 08:38:10
URL: http://secondchange.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0