Söndag

Jag är fortfarande sjuk och därför blev det ingen resa till Göteborg igår. Jag får helt enkelt åka när jag är frisk. Känns också typiskt att vara sjuk när man har semester. Men det kände jag på mig redan innan jag gick på semester, att jag skulle bli sjuk alltså. Det är ju ändå då man slappnar av och speciellt när det var så stressigt på jobbet den senaste tiden. Hoppas bara att jag blir frisk snart så jag kan få åka till mamma. Så med andra ord blir det en lugn dag idag med. J är och hjälper P med att måla deras poolstaket. Så jag är ensam idag också...

Kommentarer
Postat av: caroline

tack så mycket. ja, jag ska försöka att njuta av semestern nu :) krya på dig!

2010-08-15 @ 18:26:59
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0