Höstlistan

Det går faktiskt inte att undgå att hösten nästan är här. Man känner ju i luften att det är så, regn, rusk och hårdare vindar. Jag tycker ändå att hösten kan vara en ganska mysig årst id, vill ju även säga att jag förr ogillade hösten mest av alla årstider och det var nog innan jag träffade J (Vi träffades ju hösten 2006 i oktober). Jag har insett hur mysigt man kan ha det under hösten. Så jag har listat upp vad jag tycker är mysigt med denna hatade årstid.
  • Hög mysfaktor. Mysiga hemmakvällar med tända ljus under en gosig filt.
  • Färger. Hur fint är det inte med alla höstfärger ute i naturen.
  • Kläder. Är ju hur snyggt som helst med höstkläder, bland annat snygga sjalar, stövlar och stickade tröjor.
  • Promenader. Komma in efter en lång promenad och kasta sig in i en varm dusch och dricka varm choklad.
  • Middagar. Bjuda hem goda vänner på en härligt god middag med massa skratt och visst, det kan man göra vilken årstid som helst men det är något speciellt med höstmiddagar tycker jag.
  • Resa. Det går ju alltid att ta en resa någonstans i världen, en weekend till en storstad exempelvis.
Detta är vad jag kommer på just nu men har ni egna tips på vad man kan göra under hösten så dela gärna med er!
(Bilden är googlad)

Kommentarer
Postat av: mikaela

Gud vad fin du är.. Wow vad fin frisyr!!

Du får jättegärna länka mig. Jag länkar dig direkt. Hade gjort det redan. Läser din blogg flera ggr också varje dag ;)

Kramis

2010-08-25 @ 21:57:54
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Maria Jansson

Jag älskar oxå hösten!! :)

2010-08-25 @ 22:34:33
Postat av: AM

När får jag komma på middag då?;)

2010-08-30 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0