Ego-onsdag

Vi gör såhär, jag tar inte upp det som hände på morgonen för jag vill helst bara glömma det! Så jag gjorde så att jag trotsade mina smärtor och promenerade iväg till min frissa där jag hade b okat tid för klippning. Men precis innan jag skulle gå så inser jag att jag har glömt min plånbok i Js bil och han var ju iväg och jobbade. Vilken tur då att jag har världens bästa frissa som löste det ändå. Hon är verkligen grym den tjejen! Och på allmän begäran så jag jag tagit en före och efter bild!

Före, rufsig och allmänt risigt!

Håret ser mycket bättre ut, synd att jag ser sååå sliten ut bara. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Maria Jansson

Du blev jättefin i håret gumman!! Och du ser inte alls sliten ut! :) kram!

2010-08-25 @ 22:40:03
Postat av: Zozou

Tack sötnos!

2010-08-25 @ 23:26:52
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Carro J

Grymt snyggt gummzz!!

2010-08-29 @ 23:14:35
Postat av: Sandrah

Du ser ju inte sliten ut någonstans!

2010-09-01 @ 11:40:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0