En dag kvar...

Åh vad dagarna går. Nu är det bara en dag kvar till julafton och en vecka kvar till nyår och tills min sista dag på jobbet. Allt går så himla fort så jag knappt hinner med. Men det känns ändå bra att börja ett nytt år med ett nytt jobb, jag ska ju åka iväg på en veckas utbildning det första jag gör. Och det ser jag framemot!

Igår kväll var vi hos lilla familjen på Granhult och hade lite julmys. Lilla S fick en julklapp och den var nog uppskattad. Tack för den goda maten och julgodiset. Jag tror nog jag kommer smyga mig upp dit snart igen för att knapra på de goda snickerskakorna, mums...

I eftermiddag kommer jag sluta lite tidigare, det är optikern som står på tur. Andra gången på tre dagar. Jag var där på undersökning i tisdags och ska dit på en liten koll till för att kunna beställa ett par glasögon. Suck, jag ogillar verkligen glasögon och känner mig inte alls fin i dem. Men det är nog en vanesak bara. Sen har jag inget annat val heller. Mina ögon mår verkligen inte bra och måste vila från linserna. Jag har valt ett par svarta plastbågar i märket Converse. Det blir nog bra detta tillslut...

Imorgon blir det firande hos bästa svärföräldrarna. Vart ska ni hålla hus?


Jobbet bjöd på "lite" julfika häromdagen. Hur mycket som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0