Deeply in Red with U

Härliga underbara fredag, eller hur!! Igår eftermiddag frågade jag jobbet om jag kunde ta ut en semesterdag och det var helt OK. Och man kan säga att jag har haft en rätt soft dag med egentid och shopping. Jag hittade några julklappar men kan absolut inte säga vad, haha. Och en massa annat roligt till mig själv. På vägen hem från stan gick jag in på Scandic Winn för att boka bord åt J och mig på Café Artist och nu ringde hon precis och sa att det var fullbokat. Usch, vad tråkigt. Vi kommer aldrig iväg dit ju. Men vi bestämde istället att vi kör en riktig lyxmiddag hemma istället och myser till det till Idol. Och det är inte fy skam det heller faktiskt. Nu ska vi åka och handla.

Vad ska ni hitta på?


"Deeply in Red with U" Denna hade jag tänkt ha ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0