En rastlös lördagsmorgon

J och jag hade en väldigt intressant konversation imorse. Han tycker att jag är alldeles för rastlös och ville att jag skulle ligga still i en halvtimme!!! Och i mina öron är det helt befängt! Jag skulle aldrig i hela mitt liv bara kunna ligga still så långe utan att kunna göra något. Jag är sjukt rastlös av mig. Det slutade med att han sa "men gå upp och baka något då". Snacka om att utnyttja situationen! Hahaha! Jag gick i alla fall upp och gjorde undebart goda "smörgåsar" Hittade fetaost, pitabröd och tomat i kylskåpet. Skivade osten och tomaterna och hettade upp en stekpanna med pyttelite olivolja och stekte dem cirka 2 minuter på båda sidor, och vips så hade vi en underbart god frukost. Jag måste väl även tillägga att jag inte gillar vanliga tråkiga ostmackor! Men sån är jag! Är väl för att jag har mina rötter från Medelhavet! Tyvärr hann jag inte få någon bild på dem. Så ni får nöja er med mina uppskurna clementiner som jag pressade. Och hur gott är inte det?!
Gott och nyttigt!

Kommentarer
Postat av: Sefa

Dålig update o du rastlösa person ;)

2010-12-17 @ 08:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0