Fjärde advent


Det är redan fjärde advent och snart julafton. Det känns riktigt bra. Jag längtar mest till att få umgås med nära och kära och vara lite ledig. Vi har precis slagit in alla julklappar och jag försöker få J att säga vad han har köpt till mig, men det är lättare sagt än gjort! Jag ogillar att jag är så nyfiken och frågar honom hela tiden men han är tyst som en mus och säger absolut ingenting. Det viktigaste är att han inte köper en liknande sak som han köpte för två jular sedan, jag tänker inte ens säga vad det var. Men bra var det i alla fall inte. Haha! A-M vet och hon skrattar gott varje gång. Jag tror stressen drog över min karl den julen och gjorde att han fick hjärnsläpp. Men det löste sig sen ändå, men vi fick oss ett gott skratt och det tackar vi för, haha!


Vi var faktiskt i Kristinehamn hos mina bästa svärföräldrar hela dagen idag och det var riktigt mysigt som alltid. Fick god fika och god söndagsmiddag! Är så glad att de finns i mitt liv. Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0