YES YES YES

Okej, nu kör vi! Denna helg har varit en riktig firar-helg. Under hela förra veckan och denna vecka har jag ägnat åt att gå på jobbintervju (flera intervjuer för samma jobb) och att vänta. Men igår, på den sista intervjun, så fick jag reda på att jag fått jobbet på Lokaldelen. Det ska bli riktigt roligt och spännade med ett nytt jobb. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag är både nervös och glad, jag vet ju liksom inte hur det ska gå. Jag lämnar ju ändå en trygghet och det är änna dags för det nu. Man måste våga satsa för att vinna. Eller hur...? Och en sak till... JAG SLIPPER PENDLA!!!!!!!! Fy sjutton vad skönt det ska bli. Äntligen ett jobb i Karlstad och ett sätt för mig att få ett socialt liv igen. Som jag har längtat...

Och ikväll har vi haft C, P och lilla S på besök. Vi bjöd på oxfile, hasselbakspotatis och två olika såser. Och till efterrätt blev det hemmagjorda pepparkakor och lussekatter och tryffel med smak av champagne. Det blev riktigt gott alltihop. Tack för en fantastiskt rolig kväll med många härliga skratt och fina presenter.

Pepparkakor is the shit. Lussekatterna fick inte vara med på bild. Kämpa lussekatter kämpa.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ÅH!!!! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ZAHRA!!Gud så skoj!

Och vilka fina pepparkakor!!! Supersnyggt!

2010-12-05 @ 13:08:25
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0