167

Nagellack kan verkligen vara riktigt snyggt! Och speciellt nu till sommaren när man kan ha lite starkare färger. Min favorit i år är Depends nummer 167. Väldigt snyggt till sommarbruna händer och fötter. Och det bästa av allt är att de är väldigt billiga (ca 25kr) och att det är en liten flaska så den hinner aldrig torka. Ett tips är att använda är ett överlack. Jag använder O.P.I Top Coat (ca 150kr) över lacket så håller det betydligt längre.

Näe, nu måste jag verkligen göra mig i ordning för att snart åka mot landet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga färger! Hur många nagellack har du? :) Jag har nog kanske bara 10 nu för jag har slängt en del gamla. Har köpt det ljusblåa som du har och har ett ljusrosa också, jättesöta :)

2010-07-24 @ 10:07:48
Postat av: Zozou

Hejhej! tack :) Vet inte hur många jag har... Är väl en del. Alla kom inte med heller. Hehe <3

2010-07-24 @ 13:54:15
URL: http://zozou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0