Den 19 juli 2008

Idag har jag och världens bästa fästman varit förlovade i två år. Vi förlovade oss i Karlstad den 19 juli 2008. Den dagen är lätt den bästa dagen i mitt liv. Hela lördagen var så perfekt, vädret, picknicken, båtturen och vår mysiga middag vi åt vid hamnen.

Tiden går så himla fort och jag vet att vi hade lovat varandra att vi skulle gifta oss inom två år. Men ibland blir det inte som man har tänkt sig av olika anledningar. Men vi kommer snart att ta tag i det. Det vet jag.

Jag vet att du är inne och läser min blogg då och då :) Så jag vill bara säga att jag älskar dig över allt annat och är så himla glad över att jag har träffat dig och att du är min. Tack för att du står ut med mig alla gånger då jag är på ett riktigt "tjej-humör" och beter mig knasigt. Tack för att du finns min underbara nötnos och habibi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0