It's friday and I'm in love

Vad gött att det äntligen är fredag! Veckan har gått väldigt segt och jag har varit väldigt trött. Så vad skönt att det är helg nu. I morgon ska vi åka till stugan som ligger utanför Vingåker och fira bästa svärfar på hans födelsedag. Vi kommer nog att sova kvar. Finns nog inget bättre än att återhämta sig på landet. Sen kommer ju Js syskon att vara där också. Det kommer bli en riktigt myshelg, det känner jag på mig.

Förresten, förut på lunchen så åkte jag och Em till stan och jag hittade äntligen klänningen som jag sett på H&M i Karlstad men som inte fanns i min storlek. Den kommer bli toppen att använda när jag snart har semester. Och billig var den också, 199 kr. Köpte även lite smycken och en liten söt väska till min kamera. Men det visar jag en annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0