Helgen som varit

Vilken underbart lugn helg jag har haft. Det är fantastiskt skönt att vara hemma hos mamma och bara vara. Inga måsten, ingenting. Vi har väl egentligen inte gjort så mycket. Men i lördags badade jag i havet för första gången på länge. Senast var väl förra året när vi var i Båstad. Dit skulle jag för övrigt vilja åka till snart igen. Känns som utomlands fast i Sverige :)

Det värsta med att åka till Göteborg för min del är när jag ska åka hem. Jag blir alltid så ledsen över att återigen behöva lämna mamma! Saknar att ha henne vid min sida jämt. Hon är verkligen bäst min mamma!

Nu sitter jag på jobbet och när jag blickar på min post-it-lapp där jag har nedräkning till semestern så är det ju faktiskt 13 dagar kvar. Det går verkligen åt rätt håll. Imorse var det tungt!

Har ni haft en bra helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0