Innan jag kom hem...

Hann jag med en expresshopping! Jag måste verkligen vara grym på det! För vad jag kan leverera under press alltså! Och hade jag varit helt själv hade jag nog hunnit hitta massa annat också. Men det var ju någon som stressade där i bakgrunden :) Hittade tre saker som är presenter och som jag inte vill visa upp (inte för att jag tror att mamma lär läsa bloggen, men ändå) Hittade en rosa klänning som jag hade tänkt att använda som strandplagg i sommar och en svart klänning som jag ska ha på fredag när vi ska på begravning. Även lite krimskrams fick följa med hem!

Jag har tagit kort på det som blev inhandlat. Men jag inser att jag verkligen måste köpa en riktig digitalkamera. Bilderna är av väldigt dålig kvalité. Så som jag tror att jag nämnt förut, hojta gärna till om ni är duktiga på kameror för att ge mig tips och råd! Så än så länge får ni stå ut med dåliga bilder :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Är den rosa klänningen från Lindex?? Har likadan i så fall :D

2010-07-10 @ 18:32:28
Postat av: Zozou

Yes, från Lindex :)

2010-07-12 @ 08:49:01
URL: http://zozou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0