När jag satt ute förut...

Försökte jag mobilblogga men det kom inte fram tydligen. Så jag skriver om inlägget så får ni låtsas att det det är ifrån förmiddagen.

Åh herregud vad ytliga människor det finns! Jag sitter längs med Pråmkanalen i Karlstad och njuter av vädret. Då kommer en kille med halvlångt och sliskigt hår och drar av sig tröjan och lägger sig på sin filt. Han smörjer in sig med barnolja och tar lite i håret och tar en klunk ur CocaCola light. Och så får han en telefonsamtal och säger på världens bredaste värmländskan; Jag sittööer vii Prååemkanalen och tänkte jämt om du var i närheten och skulle komme hit! (andra personen svarar) Och så tänkte jag avsluta solningen med en salladdd, avslutar han med!
Och där sitter jag alldeles ensam med min nyinköpta bok och en RIKTIG CocaCola! Haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, barnolja!!

2010-07-04 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0