Resa eller inte resa...

Om ungefär två veckor har vi vår efterlängtade semester. Vi sitter just nu och funderar på vad vi ska hitta på. Jag är verkligen sugen på att ta någon resa och befinna mig i ett annat land under en vecka. Året som gått har känts väldigt tuff och påfrestande. Så just därför skulle det vara väldigt skönt att få lite miljöombyte. Men restresorna är ganska dyra just nu. Så vi får se vad som händer. Annars får vi göra som vi gjorde förra året. Roadtrip med bilen genom Sverige. Jag tror vi räknade att vi åkte över hundra mil runt om i Sverige. Båstad var helt klart bäst och Malmö visade sig vara ganska mysigt. En annan upptäckt var Peggens Glasscafé i Falkenberg! Så dit tycker jag att ni ska äta glass om ni har vägarna förbi! Och hur det blir för oss får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0