Slappardag

Det har allt varit dåligt med bloggandet idag, men jag har varit väldigt seg faktiskt. Igår kväll på Ankdammen var riktigt mysig! Caroline och hennes syster var väldigt duktiga på att sjunga! Vi åt god mat och efterrätten var helt i min smak! Men vad varmt det var. Klockan blev typ 21 och det var fortfarande 28 grader! Galet! Glömde även berätta att jag äntligen tagit det första doppet i Vänern! Wohoo!!

I eftermiddags var vi hos några vänner och firande Ann-Sofie som fyllder år. Hon hade bakat massa goda desserter. Hon är så himla duktig. Så det var mysigt att träffa dem. Inte sett dem på flera månader och snart kommer deras lilla pojke till världen!

Joakim och jag tog en promenad förut. Fortfarande varmt och kvavt. Men härligt med en promenad. Avslutade den med en välförtjänt CALIPPO COLA! Sammanfattningsvis kan jag våga påstå att dagen har varit rätt lugn och skön. I morgon väntar en ny vecka med fem dagars jobb. Hoppas det går fort nu...


Systrana syns inte i vimmlet


Hamnen, Ankdammen syns där också

Åhåå!! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina bilder!!



Jag köpte mina på BIK BOK :D

2010-07-05 @ 11:53:00
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Zozou

Okej! Då vet jag :) Där lär jag ändå inte kunna köpa dem. Så små i storlekarna. Haha!

2010-07-05 @ 12:16:50
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Cliin

Tack för att ni kom :-) Vore kul att ses en kväll vi fyra :-) Upptäckte nyss att du hade en blogg, kul! Kram Caroline

2010-07-18 @ 22:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0