Lördag & söndag

Bloggandet har inte alls varit på topp, men jag varnade er redan igår eftersom jag inte hade med någon dator. Men vi har precis kommit hem efter en toppenhelg på landet. Vi har i vanlig ordning haft det jättebra med mycket god mat, gott sällskap och mycket skratt. Det bästa var också att vi alla var samlade där. Och det är grymt att vi alla kommer så bra överens och kan ha så konstiga diskussioner om allt och inget. Vi kom fram igår sent på eftermiddan och då firade vi svärfar med mat och massa goda efterrätter. Det var en lyckad kväll för alla tror jag :)

Idag så har J och jag uträttat lite viktiga ärenden i Skavsta. Vi svängde även förbi Nyköping och tog en fika. Mysigt, synd att det regnade som bara den. Men vi satt ute ändå, för de hade inrett så mysigt så man kunde sitta under tak. Och jag drack Loranga och det var inte igår. Haha! Men som sagt är vi hemma nu precis, blir en dusch snart och sen rätt i säng. För i morgon är det jobbdags igen...


Lägger upp en massa random-bilder. Njuuuut. Haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0