Den bästa helgen på länge?...

Ja, det har det verkligen varit. Jag har aldrig egentligen varit en "landet-person" men måste ha blivivt det på äldre dar!

Idag så träffade jag Josefa, en tjej som jag gick i samma klass som i högstadiet. Hon flyttade till Göteborg från Vingåker och vi fann varandra ganska snabbt där bland alla göteborgare (jag hade precis flyttat från Östersund då) Fram tills idag hade inte träffat henne på flera år. Så det var verkligen jätteroligt. Blev dock en snabbdejt men vad roligt vi hade... Om vi säger såhär, enkelriktade vägar är inte min melodi. Haha! Det får verkligen inte dröja till nästa gång vi ses! När jag kom tillbaka från byn hade världens bästa svärmor lagat jättegod mat! Hon är verkligen bäst! Tack för att jag fått komma in i er familj och fått lära känna er!

Nu är jag supertrött. I morgon är det jobb som gäller, jag har ungefär fyra veckor kvar. Sen är det semester som gäller! Längtar som aldrig förr! Förresten... Kan man jämföra pollenallergi med PMS? Humörmässigt alltså? :)

Lägger upp en intetsägande bild från igår när Joakim och jag åkte genom byn! Vingåker är inte så livat på kvällarna tydligen! Fast på trappan till höger berättade Josefa att hon hängde när hon var yngre :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Precis här är bilden tagen på Hannah när hon hade på sig sina nya stövlar! Vi käkade på pizzerian och handlade på konsum. sen hade vi gjort vingåker. =)

2010-06-30 @ 19:06:49
Postat av: Zozou

Hahaha!! Ja, Vingåker är inte så stort :)

2010-06-30 @ 22:04:18
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Josefa

Även små hålor har enkelriktat! Tur att det inte är så mycket folk i rörelse för hade du mött någon där hade jag varit tvungen och parkera för att skratta klart! Helt outstanding! Jag är säker på att de som såg fortfarande pratar om "den dära dåren som åkte åt fel håll när varenda männska vet att Köpmangatan är enkelriktad"! Haha himla kul var det att träffa dig i alla fall! Fler gånger tack!

2010-07-06 @ 21:27:59
Postat av: Zozou

HAHA! Alltså, sa inte jag till dig att om det där kommer ut så ligger du jääääkligt risigt till!! Hahahaha!!! Men det var verkligen kul! Jag skrattade i min ensamhet hela vägen tillbaka till stugan! Det var grymt roligt att träffa dig med! Fler gånger it is :)

2010-07-06 @ 22:07:07
URL: http://zozou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0