Budgettips

Jag ogillar verkligen fötter och det gäller även mina egna. Dels för att jag tycker att fötter är äckliga och för alla förhårdnader och torra hälar man får när man går i sommarskor. Så jag har hittat den perfekta lösningen för att få lena och fina fötter (tycker fortfarande inte om fötter, haha!). Så glöm verkligen alla dyra fotbehandlingar och testa dunderkuren för torra fötter!

Ett fotbad med lagom mycket Grumme Grönsåpa. Häll på med ganska varmt vatten och släng i fötterna i typ 20 minuter. Torka dem och fila sen ner dem och smörj med en fet fotkräm! Det är alltid lättare att fila dem när de är lite fuktiga. Fötterna blir väldigt lena och fina! Billigt som fungerar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Måste man ha bladen oxå? ;)



Kram!

2010-07-02 @ 11:22:54
Postat av: Zozou

Haha! Nej! Bilden är tagen ;)

2010-07-02 @ 13:12:19
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Maja

Såpan är den bästa! Har jag lärt mig från farmor, eller om det t.o.m. var från gammel mormor. Beprövat knep!

2010-07-02 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0