Underbart

Vi är fortfarande kvar i Vingåker. Svärföräldrarna har gått iväg till några bekanta. Så mitt hjärta och jag sitter ute på altanen och myser på vårt sätt. Dvs han vid en dator och jag vid en annan. Och ur högtalarna så spelas (håll i er nu) Kalle Moraeus!!! Haha! Känner mig vääääldigt gammal! Men det är verkligen jättemysigt!

Annars så har dagen varit ganska lugn. Suttit ute i solen och njutit. Vi var även iväg på fika hos några bekanta. Och där spelade vi badminton och vad duktig jag var ;) Måste sitta kvar från det att man var yngre och spelade det på gympan!
Lägger upp några bilder. Och ja, jag vet att kvalitén på bilderna inte är världens bästa! Men ni förstår poängen i alla fall :)
KÄRLEK!
MUPP
Mys på vårt sätt <3


Näe, nu går vi in tror jag! Börjar bli lite kyligt...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina bilder =) Ser verkligen härligt ut. Och du har blivit brun ser jag!! Fuskit. Haha, känner igen det här med att mysa på varsitt håll. Puss

2010-06-27 @ 17:48:31
Postat av: Maja

Vad fin du är i håret!!! =D

2010-06-27 @ 21:47:57
Postat av: Zozou

Tack mina bästa tjejer :)

2010-06-27 @ 22:11:19
URL: http://zozou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0