Malteasers + Z = Sant

Efter jobbet var jag och handlade och kunde inte låta bli att bara gå förbi hyllan med massa Malteasers-påsar! Så det hamnade allt en påse i korgen! Jag förstår inte vad det är med det godiset. Det är ju en omöjlighet att bara äta en eller två kulor. Och hur illa man än mår tillslut går det ju ändå inte att sluta äta dem! Och okej, jag erkänner. Jag är en sucker för choklad och alla som känner mig vet att jag skulle göra nästan allt för choklad. Det är tur att jag har en fästman som också älskar choklad!

På tal om min underbara fästman så försökte jag övertala honom att vi eller rättare sagt att han skulle bada i Vänern i kväll. Men det gick han inte med på. Så istället så har vi mys hemma med tacos, Malteaser och Morden i Midsomer. Och jag tycker egentligen inte ens om den serien, plus att jag alltid lyckas somna. Men vad gör man inte för sitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0