Bästaste

Jag vet, det finns inget som heter "bästaste" men jag har alltid sagt så! Och Mickan är verkligen en bästaste! Jag hämtade precis ut mina paket som hade kommit med posten och där låg det överraskningar. Dels hade hon fixat så jag fick kryddsaxen och det gillas. Hon hade också skickat med två presenter. Så himla gulligt! TACK! Visar stjärnan sen när den är på plats! Kommer dock dröja några veckor till!




Det lilla extra




Äntligen kom mina ful/snygga skor! Dessa kommer vara perfekt till vintern.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad gullig du är. Men jag är inte den bästade! Det är ju du!! Jag är nästbästaste ;)

2010-11-09 @ 13:34:35
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0