Fredagsmys och förberedelser

Full fart mot fredaysmys och hur gött är inte det?! Ikväll blir det mys men på ett annat sätt. Vi har bjudit hem Js familj och släkt på lite kalas. Karln fyller ju år nästa vecka och vi passar på att fira honom imorgon. Så med Idol i bakgrunden så ska vi städa och baka massa goda saker och förbereda inför morgondagen! Och eftersom jag är perfektionist ända ut i fingerspetsarna så vill jag att allt ska vara perfekt! Glömde ju berätta att jag beställde en tårta igår, den heter ChokladKärlek. Det är en tårta med kladdkakebotten, fyllning med vaniljpannacotta och mjölkchokladmousse och tunn vit choklad runt hela tårtan! Låter väl rätt gott va?! Och den passar alldeles utmärkt till oss som verkligen älskar choklad. Jag kommer att ta kort på den när vi hämtat den!


Hittade faktiskt en bild när jag googlade. Nå vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Maria Jansson

Åh den ser fantastiskt god ut! :D

2010-11-19 @ 21:40:16
Postat av: Maria Jansson

Åh den ser fantastiskt god ut! :D

2010-11-19 @ 21:41:06
Postat av: maria h

Jisses amalia va gottish.

Det vattnas i munnen ;)

Hoppas ni får en lyckad kväll!!

2010-11-20 @ 11:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0