Härliga underbara torsdag

Idag finns det absolut INGET som kan stoppa mitt glada humör! Idag är jag glad för att mammas operation igår gick superbra. J kom hem helskinnad och där han lyckades rädda ett rådjur från att bli överkört d v s hans bromar fungerade alldeles utmärkt. Jag är glad för att jag imorgon ska få åka till min underbara mamma. Plus att jag ska få stanna där ända tills på tisdag! Sen älskar jag att det är snö ute också, trots att jag igår halkade precis vid jobbet och gjorde bort mig och gjorde illa mitt knä! Men det är ju såååå fint och ljust ute! Idag är alltså en gillar-dag! Hoppas ni mår bra också!


Kommentarer
Postat av: Maria H

Skönt att höra att operationen gick fint gumman=)

Kör försiktigt neråt landet!!

kRAM

2010-11-11 @ 10:05:22
Postat av: Anonym

Gud! Vad skönt att operationen gick bra!!! Hälsa så mycket och ha underbart hos mamsen .... :D



Kramar från oss i Skövde

2010-11-12 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0