Hej-å-hå!

Helgen är redan slut och nu är det återigen dags för måndag och ny vecka. Men denna dag började inte som alla andra, eller jo... I alla fall med att gå upp med tuppen. Men vad jag hade för mig imorse berättar jag när det eventuellt är klart! Så ni får hålla er till tåls...

Jag har inget speciellt inplanerat denna vecka förutom att vänta och det hoppas jag att jag slipper eftersom jag är världssämst på att göra det. Det är en egenskap jag verkligen saknar och måste bli bättre på. Jag tror att det är mitt ursprungs fel, en hetsig libanes med hett temprament, c'est moi! Fråga J bara, hahahaha! Eller inte ;) Men jag är bra på mycket annat, så det så!



(google)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh. vad jag är nyfiken. DU anar inte!! ;)

2010-11-29 @ 13:38:09
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0