Jag är...

...så himla dålig på att uppdatera. Men ibland har man inget att säga, inget att tillföra och jag är inne en sån period nu. Jag rycker nog snart upp mig igen och blir mitt vanliga jag! Det är ju ett faktum att jag gör inget annat än jobbar känns det som! Haha! Men lite ljusglimtar finns det faktiskt i höstmörkret; Ikväll kommer J hem och jag har i vanlig ordning saknat honom. Mycket. Och imorgon ska jag faktiskt träffa en mycket god vän som jag tillbringade mina fyra första år i Karlstad med, d v s DENNY-BOY!!! Vi ses tyvärr inte alltför ofta och nu var det bra längesen faktiskt. Så imorgon blir det lite käk på Bishop med hårdrockar'n!



Saknar er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0