Ljus och toaborste

Äntligen så fick jag tummen ur och åkte till IKEA och köpte ljus, har ju varit på gång dit tidigare men kom aldrig iväg så jag passade på idag medan J är på äventyr med hans jobb. Trots att han sagt till mig tidigare att han gärna följer med men så hetsig, ivrig och envis som jag är så åkte jag dit själv. Men insåg genast nackdelen med att gå där själv:
  • Det är sjukt tråkigt...
  • Ingen att busa och retas med...
  • Vem ska jag bolla massa idéer och tankar med? Mig själv? -Näe! Då skulle det bli krig i mitt huvud...
  • Ingen som kan bära, kan lova att det blev tungt när man tydligen shoppar på sig ljus för 400 kronor! OCH en toaborste!
Så summan av det hela var att jag lyckades göra det jag ska, snabbt som tusan och nu sitter jag hemma och precis ätit tre skivor hårtbröd och det är tyvärr vad min magkatarrsmage klarar av just nu!

Ljuskorgen innan IKEA och efter IKEA (Bortse från sakerna i bakgrunden. Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0