Måndag eller onsdag?

Men suck vad dålig jag är på att uppdatera... Men jag har inte haft så mycket att skriva om egentligen och jag ska försöka bättra mig! Jag har som sagt varit hos mamma sen i fredags och tagit hand om henne så gott som jag har kunnat och det har verkligen varit jättemysigt att vara hemma i så många dagar. Idag är jag dock tillbaka på jobbet och det känns som om att det är måndag fast det är onsdag. Så det är ju faktiskt snart helg igen och det gillar vi. Men lite förvirrande är det. I helgen så ska vi fira J som fyller år nästa vecka och då är det hans familj och släktingar som kommer. Det ska bli riktigt roligt och temat kommer att gå i, ITALIENSKT. Skräll eller hur, haha! En vacker dag så ska jag flytta till Italien, eller i alla fall ha någon form av "relation" till detta underbara land...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0