Julmys

Det är änna dags för ett inlägg tycker jag! Idag har vi julpyntat lite i vår lilla men ack så mysiga lägenhet. Jag är inte så mycket för massa tomtar och röda gardiner. Jag gillar när det är stilrent! Vi kör en bildbomb så får ni se hur det ser ut. Stjärnan blev inte så snygg i fönstret på grund av gardinen så i väntan på nytt boende så hänger den bra där. Adventsljusstaken har jag gjort själv. Hittade en jättefin betongbricka men tyvärr fick ljusen inte plats på rad, men det får duga. Hur ser det ur hos er? Nu är det pepparkakor och julmust som gäller. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fiiiint!

Jag får lägga upp lite kort när det är julpyntat så du får se. Ska inte heller ha så mycket tomtar. Lite lagom sådär. =)

2010-11-28 @ 08:44:05
Postat av: Zozou

Sv: Ja det måste du göra :)

2010-11-28 @ 11:41:13
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Åh! Vad fint!



Puss

2010-11-28 @ 14:23:28
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0