3000 mil

Idag är min bil inlämnad för service. Den har gått 3000 mil och då var det änna dags. Men det jag ville säga är att jag måste verkligen tipsa om att ringa runt till olika service-verkstäder innan man bokar tid alltså. För jag höll på att bli blåst av en Peugeot-verkstad där de sa att min service skulle kosta cirka 5000 kronor och när jag ringde till en Peugeot-verkstad i Karlstad så skulle den vara mer än 2000 kronor billigare. För EXAKT samma service. Sjukt eller hur?!


Mina två favoriter (J får vara med på bild för jag blir så dålig på kort)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det tror jag inte på! Inte kan en snyggning som dig bli dålig på kort!!

2010-10-07 @ 20:22:09
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0