Avundsjuka?

Jag förstår verkligen inte vitsen med att förstöra andras tillhörigheter. Imorse upptäckte vi att någon/några medvetet förstört våra båda bilar. Jag blir så jävla förbannad rent ut sagt. Jag förstår inte att man inte kan få ha något ifred. Visst, jag håller med både mina svärföräldrar och min mamma som sa att det är jättetråkigt men bättre bilarna än att det hade hänt oss något. MEN jag tycker att det är så sjukt onödigt ändå. Kanske är det avundsjuka? Så till er idioter där ute, ge fan i våra bilar! Sådär nu har jag gnällt färdigt för idag och nu till något helt annat. Vi ska alldeles strax åka upp till Granhult och snosa en liten bebis, har ju aldrig träffat lilla S så nu är det änna dags. Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0