Bikt-fredag!

Fredag idag och fredagskänslan har inte riktigt hunnit infinna sig men det är på gång så fort klockan blir liiiite mer! Jag har precis smällt i mig resterna av mitt lösgodis som jag köpte igår, åh jag blir så trött på mig själv. Att jag bara inte kan ge fan i att äta en massa godis och choklad. Choklad är verkligen min last och är absolut något jag måste försöka dra ner på. Men vad sjutton, det är ju så sjukt gott! Och det sägs ju att choklad är nyttigt (i lagom mängd antagligen, haha) i alla fall mörk choklad. Jag tror tyvärr att jag aldrig någonsin kommer kunna sluta äta choklad och varför sluta med något som gör en lycklig? Det ryktas om att Marabou har kommit ut med en vit chokladkaka........



CHOKLAD + Z = JÄVLIGT SANT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0