Brunch

God morgon alla fina! Denna lördagsförmiddag hade jag tänkt att ägna åt att förbereda en liten lördags-brunch här hemma. Jag har precis satt frallorna på jäsning och ska alldeles strax påbörja sconesen jag berättade om igår. Detta kommer bli riktigt gott tror jag... Eftersom jag älskar att baka så saknar jag faktiskt en KITCHEN AID i mitt kök. Det är något jag lätt kommer att investera i en vacker dag... Och en glassmaskin :) Det är ju så viktigt med bra redskap i köket för att kunna lyckas med matlagning och bakning.
Vit ska den vara

Kommentarer
Postat av: Josefa

Jag ska också ha en Kitchen Aid och glassmaskin så då kan vi skypa eller något och baka ihop :)

2010-10-23 @ 21:47:31
Postat av: mikaela

Daniel vill också ha en sådan bakmaskin. Helt klart dom bästa som finns. Han har inte bestämt färg ännu. Jag vill helst köpa en sådan till honom som julklapp. Får se hur mycket tomten kan spara :D



Ps

Köpte den lilla ljusstaken. Såg iofs ingen större. Hmm. Billig var den iaf.

2010-10-24 @ 02:16:40
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0