Ensam hemma

Vad skönt att det äntligen är torsdag! Veckan är snart slut och helgen närmar sig med stormsteg. Trots att jag har varit ensam hemma så har ändå veckan gått väldigt fort. J har varit i Falkenberg och utbildat sig inför sitt nya jobb som han har fått på Förarutveckling, gå in på deras sida vettja http://forarutveckling.se. Usch, jag tycker verkligen inte om att vara själv men det är väl en vanesak antar jag. Jag känner mig så töntig när jag känner så. Haha! Och jag tror också att det kan vara lite nyttigt för oss att vara själva också. I alla fall jag måste lära mig det. Och desto mysigare är det faktiskt när han kommer hem. Igår när jag kom hem efter jobbet så hade han varit och köpt en jättefin orkidé och lämnat en liten lapp på...


Sött va?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men guuuuud så sött!!!

2010-10-07 @ 20:23:06
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0