Firardagen

Nu är det verkligen full fart mot helgen och som jag har längtat. Förutom att världens bästa mamma fyller år idag så firar ju J och jag fyra år. Men det är ju helt sjukt vad tiden går fort, känslan och alla minnen är ju fortfarande så färska. Kommer ihåg alla sms, promenaderna, ja allt... Är så himla glad över att vi träffats och fortfarande har det lika underbart. Visst, allt är inte frid och fröjd jämt, men det är så det ska vara tycker jag. Man måste få vara lite oense ibland. Är väl bara hälsosamt? Men jag ser verkligen framemot kvällen på Habibi och deras goda mat. Jag ska bara ta och försöka överleva dagen på jobbet, haha! Och du J... Jag älskar dig min lilla mupp!



Denna fick jag av min underbara. Helt underbart luktar den. Jag älskar Armani-parfymerna.


Kommentarer
Postat av: maria h

Ha de så mys nu!!

Kram på er

2010-10-15 @ 16:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0