Folkrace?

Vi har precis ätit frukost och ja, jag vet det är sent. Men så får det faktiskt vara ibland, speciellt när vi hade en sådan trevlig och mysig kväll igår. Maten var god, men faktiskt inte lika bra som den brukar vara men med den servicen och den mysiga miljön så var det lätt värt varenda krona. Planerna idag har vi inte riktigt bestämt, eller jo... J försöker få med mig på någon folkracetävling. Får väl se om det blir så eller inte. Jag har aldrig varit på någon sådan tävling så kan ju bli kul att gå dit och titta, hans chef kör bland annat. Jag har ju varit med på STCC och WTCC ett x-antal gånger och vad jag har frusit vissa gånger. Men det är lite roligt faktiskt, inte att frysa alltså utan tävlingarna :)


Uppdatering: Förlåt Mickan, men jag glömde kameran hemma igår och därav inga bilder från kvällen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0