Glad

Idag är det tisdag och jag är glad över att J kommer hem. Han kommer visserligen hem sent men bättre det än inte alls. Men igår gick det väldigt bra att vara själv faktiskt, var nästan lite skönt. Jag som egentligen hatar att vara ensam hemma. Det var så gött att bara göra som JAG vill, äta den maten JAG vill, titta på det JAG vill på TV och äta MIN choklad med massa nötter i, haha. Jag brukar i och för sig få göra precis som jag vill ändå, även om han är hemma men jag tänker ju ändå alltid på att han ska ha det bra och kanske glömmer bort mig själv ganska ofta. Igår natt när jag släckte lampan så låg jag bara och kände tystnaden och slappnade av och vad bra jag sov. Men som sagt, väldigt glad över att han kommer hem!





Hoppas ni får en härlig tisdag underbara vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0