i.d.

Sådär ja, precis hemkommen från en mycket trevlig och mysig tur med J. Jag älskar att åka bil med honom. Det är så avslappnande och roligt! Vi åkte till Loka Brunn som jag skrev tidigare och där hittade jag ett Get Started Kit med mineralpuder från i.d. Jag har alltid velat prova dessa produkter men aldrig orkat köpa då jag känt att det varit lite väl dyrt. Men nu när jag ändå hade ett presentkort så passade jag på. Det ska bli kul att testa och se vad jag tycker. Använder ni mineralpuder? Och har ni några bra tips för applicering och så? Jag fick ju med en instruktionsbok- samt CD. Men alltid roligt att höra vad ni tycker...
Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag änvänder bara ID när det gäller "brunkräm" och rouge samt mineralconciler.



Ser att du fick med borstarna som man bör ha när man har mineralsmink.

Tänk på att aplicera "brunkrämen" eller pudret i cirklar tills du täcker hela ansiktet.



Hoppas det hjälpte ;)



KRAAAAAM

2010-11-01 @ 11:53:53
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0