Igår

Jag hade verkligen en mycket rolig kväll igår. Herregud alltså, det var verkligen väldigt längsesen jag skrattade och dansade så mycket! Det var verkligen toppen! Och J visade upp sina klockrena dansmoves. Konferencierna (heter det så?) var grymma och bandet likaså! Allt var perfekt anordnat, inga problem med något. Blev mycket schlager och mycket ABBA! Lägger upp bilder ikväll, har inte hunnit ladda över dem till datorn än.

Nu är jag på jobbet och kämpar med att hålla ögonen öppna, det går ganska bra men jag längtar ju tills klockan slår 16:45. Den saken är ju klar! Men det är lätt värt att vara trött och seg efter en sådan kväll! Jag har även kommit på en sak... Jag är exakt likadan som hon som är med i OLW-reklamen, ni vet hon som "är" flygvärdinna och kör bilen och ser helt psyko ut bara för att hon vill skynda sig hem för fredagsmyset och sjunger bland annat "om det är såååå det sista jag gööööööör" Sån är jag! Och så ser jag ut när jag kör hem på fredagarna. Hahahaha! Nu hittar jag ingen bild på hennne, men ni vet kanske vem jag menar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0