Jag vet...

...Jag har varit sämst på att uppdatera bloggen den senaste tiden. Men jag har verkligen inte haft tid eller ork. Så förlåt mina vänner, men jag ska försöka bättra mig!

Idag i alla fall när jag kom till jobbet så pratade vi (som vanligt) om Halv åtta hos mig och gårdagens program och bland annat om den ena tjejen som aldrig hade ätit hummer. Min chef utbrister "VEM HAR INTE ÄTIT HUMMER LIKSOM?!", haha! Och där står jag som aldrig har ätit hummer i hela mitt liv, förutom hummersoppa (men räknas det?) och kläcker ur mig "jag har aldrig", så hon har nu i alla fall inspirerat mig till att prova. Så någon dag någon helg framöver så ska jag ta tag i detta och sätta mina klor i hummerns och se om det är något att ha!


 Den ser ju så otäck ut! Har ni ätit hummer förut?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HHAHA, jag sa samma sak till Daniel när vi tittade på det. Men vad fan! Har hon aldrig ätit hummer och inte pilgrimsmusslor? Och hon är med i detta program. Dom skall ju känna till mat osv menade jag.



Han svarade: Men hon gör detta för att det är en kul grej. Men nu när jag läser att du inte heller ätit hummer så inser jag att man kan visst vara en gourmet utan att ha provat hummer. Eftersom du verkar så himla duktig på matlagning och så.



Puss på dig.

2010-10-06 @ 11:18:42
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: caroline

jag har aldrig ;)

2010-10-06 @ 12:33:15
URL: http://caitlinfamily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halv åtta hos mig är kul att titta på. :)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 21:56:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0