Konstiga jag

Jag har funderat över en sak... Jag pendlar ju varje dag i bil till och från jobbet. Och jag har kommit på mig själv att jag sänker ljudet på radion varje gång när jag får sms. Frågan är ju bara varför? Det är ju liksom fullkomligt onödigt, finns ju absolut ingen anledning till det. Haha! Ibland har man lite knasiga grejer för sig och denna var en av mina konstigheter. Har ni några såna saker för er?



Ett av våra knasiga sms och där jag faktiskt SÄNKTE ljudet! Och ja, jag har censurerat resten. Och ja, vi har dålig humor. Haha!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHHA, Det var roligt!! Vi kvinnor som skall kunna göra flera saker samtidigt :D

2010-10-13 @ 13:32:22
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Maria Jansson

Min kära habibi ;) Du ska inte köra bil och smsa samtidigt! FARLIGT!!

2010-10-14 @ 17:29:23
Postat av: Zozou

Haha! Kanske inte :p

2010-10-14 @ 19:47:43
URL: http://zozou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0