Lördag

Eftersom jag haft en riktig tuff och trött vecka så hade jag verkligen sett fram emot att få sova ut idag, men icke! Vaknade vid halv sju och gick upp med J och fixade frukost och skickade iväg honom till Mantorp för att se STCC-finalen. Jag gick aldrig och la mig igen, istället tog jag tag i stickningen, har ju inte kommit igång under veckan eftersom jag jobbat och varit trött när jag kommit hem. Men nu är jag på g i alla fall och det är riktigt roligt! Jag har dock fått ringa mamma några gånger så hon har fått guida mig lite, världens bästa mamma! Jag önskar att vi bodde närmre varandra... Det är ju som det är just nu och man vet aldrig vad som händer i framtiden!

Det är allt en början på en halsduk, eller?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du såg hjärtat va?

Uppdaterade inlägget nyss. :D

2010-10-04 @ 17:42:46
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0