Mystofflor

Förra hösten och vintern använde jag mina mystofflor hur mycket som helst. De är verkligen helt underbara och tog slut i affären på två röda... Så poppis var de. Och idag hade goaste Josefa lagt ut en bild på Facebook att hon köpt ett par tofflor och jag var bara tvungen att ha. Det blev en tur till Bergvik efter jobbet och inhandla ett par till mig. Det värsta jag vet är att vara kall om fötterna. Och jag är mer än nöjd med inköpet, eller inköpen rättare sagt... Jag köpte en väska och en kofta, kunde inte låta bli.

Tofflorna på den första bilden är från 2009 och den andra bilden är de som jag köpte idag. Visst är det mysiga detaljer på dem! Jag älskar "bollarna" och att det är kabelstickat!

Kommentarer
Postat av: Josefa

Det är heeeelt okej att du härmar mig :)

Nu dricker jag te och har tända ljus med mina tofflor på! Älskar dom!

2010-10-27 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0